- Du skal bo i Danmark for at kunne bestille online
- Du kan benytte flere forskellige kreditkort som betaling via onlinebooking - se hvilke

Begrænsninger i online booking/Følgende kan ikke bestilles online:
- Aktuelle tilbud/Charter med færre end 1-2 dage til afrejse*
- Ophold i Danmark med færre end 1 dag til ankomst

*Er der færre end 1-2 dage til afrejse kan rejsen ikke bestilles online, men skal bestilles telefonisk på 70 30 10 90. Hvis der er mellem 2 og 60 dage til afrejse kan rejsen bestilles online og skal samtidig betales online. Er der mere end 60 dage til afrejse betaler du et depositum og vil efterfølgende skulle betale restbeløbet.

Bemærk: Der kan gælde andre tips, resultater m.m., hvis online bestilling foretages på rejser, hvor Danland og FDM Travel er teknisk arrangør.

OBS: Hvis du forsøger at booke til en stor familie eller gruppe, kan der være situationer, hvor vores online booking ikke kan placere jer automatisk i et hotel. Vores dygtige salgskonsulenter, kan ofte finde en kombination, så I kan komme afsted i samlet flok alligevel. Ved bestilling af ovennævnte ring venligst på tlf. 70 30 10 90

Hurtig prisfinder
Brug online bookingen, som du finder i højre side på de enkelte rejsemåls/feriesteder sider. Online bookingen "Find din rejse" skal du blot udfylde med diverse informationer om den ønskede ferie. Klik på "Find din ferie", og prisen vises, eller du dirigeres videre til Danland eller FDM Travel´s bookingsystem. Forskellige valgfrie tilvalgsmuligheder kommer senere i bestillingsforløbet.

Bestilling – trin for trin
Online bestillingen er bygget op over få enkle skridt:
• Udfyld bookingform og klik på "Find din ferie".
• Vælg den ønskede ferie.
• Udfyld kontaktoplysninger og registrér rejsedeltagere
• Gennemfør bestillingen og vælg evt. online betaling
• Afslut bestillingen

Søg ledige steder
Her indtaster du dine ønsker, som f.eks. sted, periode, hvor mange I er m.m. Herefter finder systemet evt. ledige rejser, som passer til dine ferieønsker.
Får du en meddelelse om, at "Vi fandt desværre ikke et match", kan dette evt. skyldes, at afgangen er udsolgt. Prøv alternative afrejsedatoer, ring til os eller bliv ringet op.

Bemærk: Vær opmærksom på at booke den korrekte ankomstdato, idet systemet fremviser alternative ledige perioder.

Tillægsydelser
Her kan du vælge tillægsydelser, som kan være med til at give jer en lettere eller sjovere ferie. Har I særlige ønsker, kan I altid bare gennemføre bestillingen og/eller betalingen og kontakte os efterfølgende.

Gennemfør bestillingen og betaling
Inden bestillingen gennemføres skal du bekræfte at du har læst betingelserne. Som betalingsform kan du på onlinebookingen vælge mellem flere kreditkort. Du skal bo i Danmark for at kunne booke en rejse online.
Se hvilket kreditkort i Om online betaling

Afslut bestillingen
Her kan du se og/eller udskrive den samlede bestilling, som også sendes til din e-mail adresse.

Hjælp og tip
Hvis du har spørgsmål før, under eller efter online bestilling som du ikke har fundet svar på her, er du mere end velkommen til at kontakte os på tlf. 70 30 10 90 eller skrive til os via hjemmesiden.

Læs mere om online betaling
Læs mere om Vilkår for internetbrug
Læs mere om Cookie samtykke

Bemærk: I følge lov om forbrugeraftaler er der som udgangspunkt en fortrydelsesret på 14 dage ved internethandel. Dette gælder dog ikke aftaler om transport, indkvartering og forplejning - dvs. bl.a. pakkerejser.