Reklamationer over fejl eller mangler, som ikke har kunne rettes på rejsemålet, skal fremsættes skriftligt til FolkeFerie.dk via mail på reklamation@folkeferie.dk eller via post til: 

FolkeFerie.dk
Islands Brygge 41, 3. sal 
2300 København

senest 4 uger efter hjemkomst.

Bemærk venligst, at undladelse af kontakt til rejselederne eller den lokale repræsentant i løbet af ferien normalt medfører tab af retten til senere at få kompensation.

Såfremt FolkeFerie.dks afgørelse ankes, kan sagen indsendes til Pakkerejse-Ankenævnet:

Pakkerejse-Ankenævnet
Røjelskær 11, 3. sal
2840 Holte
 
www.pakkerejseankenaevnet.dk

 

Husk, som minimum at angive nedenstående oplysninger.

  • Fornavn
  • Efternavn
  • E-mail
  • Telefonnr.

Oplysninger om rejsen:

  • Billetnummer
  • Hotel
  • Afrejsedato
  • Hjemrejsedato
  • Afrejselufthavn
  • Synspunkter om reklamation (hændelsforløbet):
  • Blev synspunkterne påtalt til rejselederne?
  • Hvis ja, hvilken dato?
  • Hvad blev der gjort på rejsemålet efter påtalen?

Send din reklamation til reklamation@folkeferie.dk eller til:

FolkeFerie.dk 
Islands Brygge 41, 3. sal
2300 København

senest 4 uger efter hjemkomst.