Reklamationer
Reklamationer over fejl eller mangler, som ikke har kunne rettes på rejsemålet, skal fremsættes skriftligt til FolkeFerie.dk via mail på reklamation@folkeferie.dk eller via post til:
FolkeFerie.dk
Islands Brygge 41, 3. sal
2300 København
senest 4 uger efter hjemkomst.
Bemærk venligst, at undladelse af kontakt til rejselederne eller den lokale repræsentant i løbet af ferien normalt medfører tab af retten til senere at få kompensation.
Såfremt FolkeFerie.dks afgørelse ankes, kan sagen indsendes til Pakkerejse-Ankenævnet:
Pakkerejse-Ankenævnet
Røjelskær 11, 3. sal
2840 Holte
www.pakkerejseankenaevnet.dk
Husk, som minimum at angive nedenstående oplysninger.
- Fornavn
- Efternavn
- Telefonnr.
Oplysninger om rejsen:
- Billetnummer
- Hotel
- Afrejsedato
- Hjemrejsedato
- Afrejselufthavn
- Synspunkter om reklamation (hændelsforløbet):
- Blev synspunkterne påtalt til rejselederne?
- Hvis ja, hvilken dato?
- Hvad blev der gjort på rejsemålet efter påtalen?
Send din reklamation til reklamation@folkeferie.dk eller til:
FolkeFerie.dk
Islands Brygge 41, 3. sal
2300 København
senest 4 uger efter hjemkomst.