Reklamationer - udlandsrejser

 

Har du været uheldig under din rejse og ønsker at indgive en reklamation, bedes reklamationen sendes via et af nedenstående skemaer. Reklamationer vedrørende rejser til Sivota, Ithaka, Porto Santo og Tenerife med afrejse fra København og Malta fra København eller Billund kan benytte dette skema: 

Reklamationsskema for rejser med FolkeFerie.dk (husk at angive bookingnummer, som er det samme som billetnr.)

Reklamationer til rejser med Primo Tours skal sendes til kundeservice@primotours.dk.

Reklamationer til rejser med Århus Charter skal sendes til gaestemail@aarhuscharter.dk

Reklamationer til rejser med Suncharter skal sendes til kundeservice@suncharter.dk

Læs venligst vores almindelige betingelser for deltagelse i pakkerejser.

Bemærk venligst, at reklamationer skal være os i hænde senest 4 uger efter hjemkomst. Det samme gælder reklamationer til Primo Tours, Århus Charter og Suncharter.

 

Reklamationer per brev
Reklamationer kan naturligvis også fremsendes pr. brev til FolkeFerie.dk, Islands Brygge 41, 3. sal, 2300 København S.

 

Rejsegarantifonden
FolkeFerie er medlem af Rejsegarantifonden