Karrebæksminde Feriecenter er købt af lokal entreprenør.

FolkeFerie.dk har netop solgt Karrebæksminde Feriecenter til entreprenør Hans R. Jørgensen, og har samtidig underskrevet en kontrakt om et fremtidigt samarbejde. Den nye ejer vil tilføre flere visioner til centrets udvikling, og frasælge ferieboligerne. FolkeFerie fortsætter med at tilbyde udlejning af ferieboligerne og kursuslokaliteterne i samarbejde med Næstved Turistkontor.

FolkeFeries ændrede fokus fra at eje til at udleje får nu også betydning for ejerforholdet i Karrebæksminde. Ferievirksomheden har solgt feriecentret i Karrebæksminde til den lokale entreprenør Hans R. Jørgensen, som har planer om at udvikle centerbygningen og ferieboligerne. Derefter videresælges boligerne til private, som kan udleje ferieboligen gennem FolkeFerie og Næstved Turistkontor.

”Beliggenheden er unik, og der er mulighed for at genåbne en smukt beliggende kvalitetsrestaurant, så Enø-området får endnu et godt spisested” siger Hans R. Jørgensen, som har flere planer i tankerne.

FolkeFerie er også tilfreds med handlen: ”Vi ser frem til at samarbejde med en lokal ildsjæl, der kan bibringe ferievirksomheden nye ideer. I virkeligheden overdrager vi kun murstenene, så vi kan koncentrere os om vores kerneværdier: at sørge for gode ferieoplevelser til alle”, udtaler Folmer Risager.

For yderligere information kontakt:

FolkeFerie
Folmer Risager