Kære gæst...❤️

Det gik desværre ikke som håbet - vi tænker på alle, der sammen med os havde håbet på, at feriedrømmene denne sommer kunne blive til virkelighed. I et pressemøde fredag eftermiddag den 29. maj blev det meddelt, at den nuværende officielle rejsevejledning forlænges.

Det danske Udenrigsministerium har forlænget rejserestriktionerne og fraråder dermed alle ikke-nødvendige rejser til vores rejsemål til og med den 31. august 2020. Det sker som følge af den aktuelle situation i forbindelse med corona-virus.

Flyt med fordel: Få ekstra rabat

Du kan flytte din rejse til 2021 og få ekstra 1.000,- i rabat pr. booking.
Det kalder vi Flyt med fordel.

Rabatten er en ekstra rabat, som kan kombineres med alle andre gældende rabatter. Du kan vælge at flytte hele dit indbetalte beløb eller blot flytte dit depositum og få det resterende beløb tilbagebetalt.

Sådan gør du: Ønsker du at høre mere om Flyt med fordel og mulighederne for ombooking, skal du skrive til os på info@folkeferie.dk. Her skal du angive dit bookingnummer, samt at du ønsker at høre mere om Flyt med fordel, og så ringer vi dig op snarest muligt.

Der er nemt og enkelt
Og du slipper for at ventetid på telefonen, fordi vi ringer til dig.

Refundering

Du har mulighed for at få dine penge refunderet.

Refundering – sådan gør du: Ønsker du at få de indbetalte penge refunderet, skal du sende en mail til info@folkeferie.dk. I mailen skal du skrive dit bookingnummer, samt reg.nr. og kontonummer. Herefter vil vi refundere dit indbetalte beløb på dit betalingskort eller din bankkonto. (NB. Har du betalt din rejse helt eller delvist med dit Forbrugsforeningskort, refunderes det indbetalte beløb tilbage til dette kort).

Tak for din tålmodighed

Vi har fuld forståelse for, at du gerne vil i kontakt med os og betjenes hurtigst muligt. Da dette er en helt ekstraordinær situation, kan vi desværre på nuværende tidspunkt ikke fortælle, hvornår du enten kan blive flyttet eller få refunderet dit indbetalte beløb.

Men du kan være sikker på, at det sker.
Vi har allerede tilbagebetalt gæster, der har haft afrejse i perioden 14. marts til 31. maj 2020.

I lighed med behandlingen af disse rejser, vil vi arbejde så hurtigt, vi kan - men da rejserestriktionerne denne gang dækker over en meget længere periode, kan det derfor tage længere tid.

FolkeFerie.dk er en troværdig rejsearrangør, som du kan stole på.

Vi arbejder på højtryk og håber på din tålmodighed og forståelse. Vi anbefaler, at du ikke ringer til os, men skriver en mail på info@folkeferie.dk.

Opdateret 29. maj kl. 19.11

Rejseinformation

Er alle gæster med afrejse i perioden 14. marts til 31. maj 2020 tilbagebetalt?

Ja, det er de!

Kommer I til at udstede vouchers?

Har du en rejse med afgang til og med 31. august 2020?

Refundering af annullerede rejser som følge af corona-virus

Klik her og læs mere

Hvornår sker refunderingen af min annullerede rejse pga. corona-virus?

Hvad gør jeg, hvis jeg har en rejse med afrejse senere end 31. august?

Klik her og læs mere

Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler depositum for min rejse?

Hvad sker der, hvis jeg ikke slutbetaler min rejse?

Hvad sker der, hvis Udenrigsministeriet forlænger den nuværende rejsevejledning?

Klik her og læs mere

Kan jeg afbestille, hvis jeg er urolig for min rejse?

Klik her og læs mere

Kan jeg ændre min udlandsrejse til et Danmarksophold?

Jeg har bestilt en rejse med Aarhus Charter, Primo Tours eller Suncharter - hvordan forholder jeg mig?

Hvor kan jeg læse mere?

Udvalgte hjemmesider med nyttig information

Vi opdaterer siden løbende med de nyeste informationer så hurtigt, vi kan.